Nous rencontrons des problèmes techniques sur la partie musique du site. Nous faisons de notre possible pour corriger le souci au plus vite.

Saison 1

13 épisodes

(8 h 40 min)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Filtrer

Saison 1

Saison 2

Saison 3

Saison 4

Saison 5

Épisodes

Modifier ma progression
חלום ילדות

S1 E1 חלום ילדות

ההורים של שלום לא מרוצים מהחלום שלו להיות בדרן ומציעים שיתרכז בלימודי תורה במקום. פרוספר מחליט להקים בבית חדר תפירה ולהפוך לחייט. מי יצליח להגיש את חלום הילדות שלו ומי ימשיך לחלום?

Première diffusion : 10 octobre 2013

מירוץ הטלוויזיות הגדול

S1 E2 מירוץ הטלוויזיות הגדול

משפחת עולים מקווקז מגיעה להתגורר בבלוק של משפחת אסייג בצל מבצע לעיקול טלוויזיות של רשות השידור המתקיים ביישוב. פרוספר מצידו עסוק בנסיונות השתלטות על תפקיד החזן בבית כנסת ומשחד את הרב בעוגיות המלך של ליליאן.

Première diffusion : 17 octobre 2013

סיפור אהבה בלתי נשכח

S1 E3 סיפור אהבה בלתי נשכח

במסגרת טורניר פינג-פונג איזורי, שלום מתאהב בנערה ערבייה. על רקע אירועי קו 300, מובילה שרשרת טעויות בזיהוי לכך שהנערה ואחיה המגיעים לביקור גומלין אצל אסייג נחשדים כחברים בחוליית המחבלים.

Première diffusion : 24 octobre 2013

קוביות מזל

S1 E4 קוביות מזל

גידי מזמין לפלאפל את המשפחה בכסף שהרוויח ממכירת הרכב שמכר במרמה לבחור תמים שהוא במקרה בן של עבריין בכיר. עקב הנסיבות, מתאשפזים כולם במיון.

Première diffusion : 31 octobre 2013

ליכוד או מערך

S1 E5 ליכוד או מערך

מערכת הבחירות הסוערת של שנת 84 לא פוסחת על משפחת אסייג, שם נוצר קרע מהותי כאשר גידי ואילנה משתפים פעולה עם המערך השנוא מאחורי גבם של הליכודניקים השרופים פרוספר וליליאן.

Première diffusion : 7 novembre 2013

לו הייתי רוטשילד

S1 E6 לו הייתי רוטשילד

שגעון הטוטומאניה נוחת בטירת הכרמל כשפרדי פלאברה זוכה בפרס הראשון בטוטו ומני זוכה במגע רומנטי ראשון. שני הסיפורים מצטלבים באופן מפתיע וכולם רצים למלא טפסים! מי יהיה הזוכה?

Première diffusion : 14 novembre 2013

חוסר אחריות

S1 E7 חוסר אחריות

ליאור פרוספר הפעוט בולע סיכת ביטחון תחת השגחתו של שלום ה-"בייביסיטר" שמתוך לחץ מספר כי פרדי פלאברה הוא זה שבלע את הסיכה ומצוי בסכנת חיים.

Première diffusion : 21 novembre 2013

צרות בגן עדן

S1 E8 צרות בגן עדן

ליליאן יוצאת לראשונה לעבוד מחוץ לבית למורת רוחו של פרוספר, שחושד כי היא מנהלת רומן עם המעסיק שלה. קוקו המסוכסך עם ראשל משאיר מכתב התאבדות שנופל לידיה של ליליאן, המשוכנעת כי פרוספר מנסה להתאבד.

Première diffusion : 28 novembre 2013

צו ראשון

S1 E9 צו ראשון

שלום מגיע לבדיקות בצו הראשון ולצורך הורדת פרופיל משתמש בכוס שתן של שכנתו חולת הסוכרת שמתקשה להיכנס להריון. הצרות לא מאחרות לבוא.

Première diffusion : 9 décembre 2013

תרנגול כפרות

S1 E10 תרנגול כפרות

ארמון האח העשיר של ראשל מגיע מקנדה לביקור ומתחייב לממן לקוקו ולפרוספר את המצוות היקרות של יום כיפור. כאשר הרב כהן מגיע לפרוע החובות לבית הכנסת מתבררת האמת הכואבת.

Première diffusion : 17 décembre 2013

המשחק שיצא משליטה

S1 E11 המשחק שיצא משליטה

פרוספר מקים קבוצת כדורגל לקראת ליגת השכונות השנתית ומשוכנע שהפרס בכיסו, אך הכל משתבש כאשר השופט הקבוע נעדר מהמשחק המכריע.

Première diffusion : 29 décembre 2013

על קוצים

S1 E12 על קוצים

גידי מקבל עבודה בעירייה כאחראי על ניתוק המים לחייבים והופך לנרדף כאשר באחד מארונות המים הוא מוצא ולוקח סכום כסף גדול השייך לחלבי העבריין.

Première diffusion : 12 janvier 2014

מי שמחבק - משלם

S1 E13 מי שמחבק - משלם

פרק סיום העונה. בצל הנסיונות של שלום להתקבל לעיר הנוער, ויטאלי הקווקאזי תופס על חם את ממוקה מתגפף עם ביתו ומאלץ אותו להתחתן איתה.

Première diffusion : 19 janvier 2014